Zestawy ćwiczeń dla dziewczyn

Zestawy ćwiczeń dla dziewczyn

Czas poprawić Twoją kondycję fizyczną. Zobacz zaproponowane przez nas ćwiczenia!


Musisz trochę popracować nad formą, a niebawem zobaczysz rezultaty. Oto kilka drobnych zmian, które możesz wprowadzić, aby poprawić swój plan treningowy.


1. Bij swoje własne rekordy


Ile czasu jesteś w stanie skakać na skakance? Ile zrobisz pompek lub przysiadów bez odpoczynku? Ile potrafisz przebiec za jednym razem? Spróbuj podwoić swoją normę. Albo stopniowo podnoś poprzeczkę, tak jak to robią profesjonalni trenerzy. Weź udział w biegu na 5 km i porównaj swoje wyniki z wynikami innych uczestników. Bij własne rekordy, a wkrótce poczujesz (i zobaczysz) różnicę w swojej kondycji fizycznej i psychicznej.


2. Opracuj własny plan treningowy


Spróbuj opracować plan treningowy dla siebie i realizuj go przez miesiąc. Uwzględnij w nim sprzęt i rodzaje ćwiczeń, które będą możliwe do zrealizowania w ramach Twojego normalnego planu zajęć w ciągu tygodnia. Pamiętaj, żeby nie stawiać sobie poprzeczki zbyt wysoko, bo będziesz z góry skazana na porażkę. Gdy już przebrniesz przez pierwszy miesiąc, ustal nowy, nieco trudniejszy plan. Dodaj nowe ćwiczenia albo zwiększ ciężary. Potraktuj to jak zabawę!


3. Prowadź dziennik ćwiczeń


Zapisuj wszystkie ćwiczenia, które robisz, żeby potem móc zobaczyć swoje postępy czarno na białym. Staraj się być jak najbardziej dokładna w swoich notatkach. Kiedy przyjdzie Ci do głowy, że nie zrobiłaś żadnych postępów, poszukaj dowodów w swoim dzienniku. Uwielbiasz słodycze? Zapisuj wszystko, co zjadłaś w ciągu dnia. Czasem pomaga to zauważyć, że trzeba wprowadzić więcej zdrowych produktów do codziennej diety. Staraj się dojść do etapu, w którym będziesz naprawdę z siebie dumna podczas sporządzania listy tego, co zjadłaś: same owoce, warzywa i zero chipsów! A teraz do dzieła!


4. Poczuj efekty


Waga nie zawsze dobrze pokaże Twoje postępy. Mięśnie ważą więcej niż tłuszcz. Zdarza się, że ktoś waży więcej, a zaczyna mieścić się w ubrania, z których kiedyś wyrósł. Dlatego najlepszym miernikiem sukcesu jest Twoje samopoczucie po pokonaniu schodów biegiem albo to, jak leżą na Tobie ubrania. Są za luźne? Może już czas wybrać się na zakupy!


5. Pozwól sobie pomóc


Jak najłatwiej wkomponować codzienne ćwiczenia w swój plan dnia? Włóż trochę wysiłku w planowanie, zanim zaczniesz ćwiczyć. Jeśli ćwiczysz rano, dzień wcześniej połóż w widocznym miejscu ubrania na trening, żeby z rana wszystko poszło Ci sprawniej. Pamiętaj też, żeby obok położyć banana i butelkę wody. Dzięki temu nie wstaniesz lewą nogą, bez krzty energii. Wręcz przeciwnie - będziesz mogła wystartować z treningiem, gdy tylko otworzysz oczy.


6. Bądź z siebie dumna


Nieważne, co skłoniło Cię do zmiany stylu życia na zdrowszy - ta zmiana zawsze powinna napawać Cię dumą. Pogratuluj sobie wszystkich sukcesów: i tych małych, i tych dużych. Wybór zdrowego stylu życia to wybór lepszego stylu życia. A to już powód do radości :)


A teraz Twoja kolej. Jaki jest Twój patent na bycie fit?

Zostaw komentarz * Pole obowiązkowe
Potwierdzam, że napisałam pełną treść komentarza i akceptuję przedstawione tu wskazówki i regulamin.
  • Pokaż komentarze

Super

Marcela 2016-05-22

Bardzo przydatne porady, zabieram się do działania !!

Trudny czas dorastania

Bycie nastolatką nie jest łatwe, ale możliwe do przejścia bez większych dramatów. Zobacz zasady, którymi kierowała się Littlemooonster96 w trakcie dorastania.

Dowiedz się wiecej

Poznaj gwiazdy Internetu, które dla nas piszą!

Bezpieczne opalanie

Proste i łatwe sposoby pielęgnacji skóry, które pozwolą ci czerpać radość z opalania bez poparzeń słonecznych

Dowiedz się wiecej

MyDziewczyny

Jak zwiększyć pewność siebie?

Jesteś w dołku? Poczujesz się o niebo lepiej, gdy wypróbujesz nasze sposoby na zwiększenie pewności siebie.

Dowiedz się wiecej

MyDziewczyny

Jak używać nici dentystycznej?

Czy używanie nici dentystycznej jest trudne? Oto sposób na czyste i piękne zęby, gdy nosisz aparat ortodontyczny.

Dowiedz się wiecej

Oral-B

Depilacja okolic bikini

Masz dość owłosionej linii bikini? 6 szybkich porad, jak ją wyrównać.

Dowiedz się wiecej

Venus