4 postanowienia fitness, których nie złamiesz

4 postanowienia fitness, których nie złamiesz

Określ swoje cele fitness bardzo precyzyjnie, a będziesz się ich trzymać.


Postanowiłaś o wiele bardziej o siebie zadbać, ale to postanowienie trwało zaledwie… półtorej sekundy. Powód? Pewnie Twój cel nie był precyzyjnie określony. Specjaliści zgadzają się co do tego, że precyzyjne określanie celów dotyczących zdrowia sprawia, że rzadziej z nich rezygnujemy. Pamiętając o tym, prezentujemy Ci cztery cele fitness, które możesz zacząć realizować już teraz.


1. „Aktywne zajęcia staną się moim przyzwyczajeniem”
Zacznij od małej zmiany, jak na przykład spacer do szkoły lub piętnastominutowy jogging na bieżni przed obiadem. A później powtórz tę zmianę następnego dnia. I kolejnego. I jeszcze jednego. Jeżeli spacerujesz, pływasz lub chodzisz na ściankę wspinaczkową, zaplanowanie tych czynności na określony dzień i godzinę sprawi, że dbanie o zdrowie stanie się Twoim przyzwyczajeniem.


2. „Będę skupiona”
Wszystko może Cię rozpraszać – telewizja, przeglądanie Internetu lub wysyłanie smsów do najlepszej przyjaciółki. Obiecaj sobie, że będziesz maksymalnie skupiona podczas wykonywania ćwiczeń (telefon zostaw w domu) i codziennie przypominaj sobie powód, dla którego zaczęłaś ćwiczyć.


3. „Znajdę pokrewną duszę, z którą mogę ćwiczyć”
Jeśli chodzi o ćwiczenia – im nas więcej, tym weselej! Zwłaszcza gdy Twoje zaangażowanie zaczyna słabnąć. Znalezienie koleżanki, z którą będziesz ćwiczyć pomoże Ci utrzymać odpowiednią motywację. Gdy wiesz, że koleżanka czeka na Ciebie na jodze lub umówiłyście się na przebieżkę, będziesz bardziej skłonna do wyjścia z domu.


„Poradzę sobie z trudnościami”
Nie obwiniaj się, jeśli opuścisz jeden trening lub nie pójdziesz pobiegać. Pomyśl o planie zastępczym na dni, w których nie możesz pójść na trening (płyty DVD z ćwiczeniami są świetnym pomysłem), a następnie szybko wracaj do realizacji swojego postanowienia.


Photo Credit: Ty Milford/Radius Images/Corbis

Zostaw komentarz * Pole obowiązkowe
Klikając Prześlij, potwierdzam własnoręczne sporządzenie całości przesyłanej treści oraz akceptuję Regulamin.

Ćwiczenia podczas okresu

Masz miesiączkę i dlatego nie możesz robić rzeczy, które lubisz? Dowiedz się, czy ćwiczenia podczas okresu to coś, z czego powinnaś zrezygnować.

Dowiedz się wiecej

MyDziewczyny

Jak zapewnić sobie paliwo na cały dzień

Odstaw słone chipsy ziemniaczane. Mamy dla Ciebie osiem prostych przekąsek - są syte i dobre dla Ciebie.

Dowiedz się wiecej

MyDziewczyny

Jak radzić sobie z kłopotami z zasypianiem?

Czy masz trudności ze wstawaniem rano lub nie możesz zasnąć w nocy? Sprawdź jakie są przyczyny kłopotów ze snem i jak możesz z nimi walczyć.

Dowiedz się wiecej

MyDziewczyny

Co Twoje ubrania mogą o Tobie powiedzieć

Wszystkie dziewczyny mają pomysły na to, jak się modnie ubrać. Czy Twój styl odzwierciedla Twoją osobowość?

Dowiedz się wiecej

MyDziewczyny

Jedzenie z aparatem ortodontycznym

Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, by Twój aparat zadziałał szybciej i byś mogła pożegnać się z nim tak szybko, jak to możliwe.

Dowiedz się wiecej

Oral-B