Plan ćwiczeń dla dziewczyn!

Plan ćwiczeń dla dziewczyn!

Zdecydowałaś się być bardziej aktywna i lepiej o siebie zadbać? Świetnie! Sprawdź, w jaki sposób ułożyć odpowiedni plan treningowy dla dziewczyn.

Zdecydowałaś się o siebie zadbać i być bardziej aktywna? Świetnie! Pierwszy tydzień nowego planu idzie jak z płatka: czujesz się silniejsza, pełna energii i bardziej ożywiona. Idealny początek, tylko… Potem przychodzi następny tydzień: zaczyna Ci się nudzić, tracisz motywację, a w weekend po prostu Ci się nie chce i wracasz do starych zwyczajów. Brzmi znajomo?

Mamy dla Ciebie kilka porad, jak wytrwać i kontynuować ćwiczenia:

Wyznacz sobie realne cele

Powiedzenie sobie, że chcesz mieć ciało supermodelki, to przepis na katastrofę. Zamiast próbować osiągnąć to, co niemożliwe, wyznacz konkretne cele, na przykład: “Chcę być w stanie biegać przez 30 minut bez przerwy", albo „Codziennie będę zwiększała ilość wykonanych brzuszków o jeden.” Tylko w ten sposób cały czas będziesz miała motywację!

Ćwicz wcześnie

Ćwiczenie rano może pomóc w przestrzeganiu codziennego harmonogramu. Dlaczego? Cóż, o 7.30 na ogół nie pojawiają się nagłe zaproszenia do kina, wypad na kawę ze znajomymi, czy też najnowszy odcinek ulubionego serialu. Wstań pół godziny wcześniej, żeby udało Ci się trochę poruszać przed szkołą. Masa energii i dobry humor na cały dzień gwarantowane!

Znajdź partnera do ćwiczeń

Ćwiczenie z przyjaciółką to świetny sposób na zdyscyplinowanie się. Bądźcie swoimi trenerami i mobilizujcie się nawzajem!

Urozmaicaj trening

Codzienny bieg po tej samej trasie może być trochę nudny. Zmieniaj trochę ćwiczenia, włączając inne formy aktywności, jak jazda na rowerze lub taniec… Będziesz się wszechstronnie rozwijała i cały czas będziesz uczyła się czegoś nowego

Przenieś ćwiczenia pod dach

Kiedy jest zimno, spróbuj zainwestować w zestaw płyt DVD z ćwiczeniami. Za to gry Wii doskonale nadają się do ćwiczenia skoków na nartach lub ćwiczeń z hula-hop. Świetna zabawa i spalone kalorie to pewniak!

Aktywnie oglądaj telewizję

Podczas oglądania ulubionych seriali komediowych maszeruj w miejscu, ćwicz wypady, ćwicz tricepsy, leżąc na sofie, lub podnoś lekkie hantle. Upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu!

Powodzenia!

Zostaw komentarz * Pole obowiązkowe
Klikając Prześlij, potwierdzam własnoręczne sporządzenie całości przesyłanej treści oraz akceptuję Regulamin.

Rozmiary i kształty piersi

O tym, jak ma się rozmiar i kształt twoich piersi do piersi innych dziewczyn.

Dowiedz się wiecej

MyDziewczyny

Jak zapewnić sobie paliwo na cały dzień

Odstaw słone chipsy ziemniaczane. Mamy dla Ciebie osiem prostych przekąsek - są syte i dobre dla Ciebie.

Dowiedz się wiecej

MyDziewczyny

Skąd się biorą pryszcze?

Dowiedz się podstawowych informacji o trądziku i o tym, dlaczego cera podczas miesiączki robi się brzydsza.

Dowiedz się wiecej

MyDziewczyny

Jedzenie z aparatem ortodontycznym

Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, by Twój aparat zadziałał szybciej i byś mogła pożegnać się z nim tak szybko, jak to możliwe.

Dowiedz się wiecej

Oral-B